B2B-turen til Kiel ble en stor suksess

For andre gang reiste Strømsgodsets samarbeidspartnere på B2B-tur med Color Line til Kiel. Nok en gang ble turen en kjempe suksess, slik som i 2019.

Annonse:

Over 60 bedrifter og nesten 100 personer deltok på turen som ble en vellykket B2B-tur med Color Fantasy tur/retur Kiel.

Pål Breen og Kjetil SIem
Pål Breen og Kjetil SIem

Turen startet med foredrag fra Pål Breen, kommersiell leder i Norsk Toppfotball, og Kjetil Siem, prosjektleder for TV2 der de pratet om de kommersielle rettighetene som TV2 har sikret seg fra 2023.

Tina Martinsen - DNB, Lars Jørgen Salvesen - SIF, Camilla Slevikmoen - DNB
Tina Martinsen - DNB, Lars Jørgen Salvesen - SIF, Camilla Slevikmoen - DNB

Videre fortsatte Camilla Slevikmoen og Tina Martinsen fra DNB med et inspirerende foredrag om å få kvinner til å investere.

Etterfulgt av den joviale filosofen Henrik Syse som snakket om viktigheten av verdier.

MØTEBØRS

Etter en god lunsj, en liten pause og en flagg-quiz var det klart for turens hoved-aktivitet, nemlig møtebørs. Her gjennomførte hver bedrift 6 møter, noe som ble en stor suksess. Her ble det dannet sterkere relasjoner, mange gode møter og forhåpentligvis ble flere avtaler inngått.

Kvelden tok oss videre til en nydelig tre-retters middag, før festen fortsatte i baren.

Møtebørs
Møtebørs

GRUPPEARBEID

Første del av tirsdagen ble for de fleste tilbragt i land i Kiel med fri aktivitet. Etter lunsj ble gjengen igjen samlet på båten.

Der holdt Strømsgodsets Magne Jordan Nilsen og Rune Marthinsen en presentasjon om året vi har vært igjennom og strategien og planene for fremtiden.

Gruppearbeid
Gruppearbeid

Videre fikk vi høre et inspirerende foredrag fra Espen Sandli og Håvard Heimdal fra Drammens Tidende om avisas posisjon og innholdsmarkedsføring.

Siste foredraget denne turen var det Terje Gundersen fra Næringslivsforeningen som holdt en god presentasjon av hva som jobbes med Næringslivsforeningen og viktigheten av å «få fart» på businessen i Drammen.

Etter tre fine foredrag ble så gjengen delt inn i åtte grupper hvor hver gruppe fikk en oppgave de skulle besvare. Oppgavene gikk på alt fra forslag til partneraktivteter, innspill til VIP-konseptet og ideer for å selge flere sesongkort. Seansen ble avsluttet med presentasjon fra hver gruppe. Her kom det masse gode innspill vi vil jobbe videre med!

Dagen ble rundet av med et fantastisk show i showlougen på båten, før det ble middag og hygge utover kvelden. 

Alt i alt en meget hyggelig tur som bygget nye relasjoner og tettere bånd bedriftene i mellom. 

Annonse fra Eliteserien: